Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeStreet zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa. Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn. Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach :)
Odpowiedzdo mnie to nie trafia, wzieli boshowke i pojechali po owiewkach, za zdjec tez wnioskuje ze za wygodny to on nie jest. Tak jak powiedzialem w zasadzie kazdy w garazu moze zrobic to samo ze swoim litrem. Nie zgadzam sie z rowniez z autorem ze Aprila wyznacza tu jakias nowy standard w stosunku to waga/moc/elektronika bo jak wszyscy wiemy to Tuono to po prostu RSV4 i tyle!
OdpowiedzRSV4 wyznacza nowy standard w superbike'ach, a Tuono w nakedach. Pokaż mi drugi motocykl drogowy z 8 stopniową kontrolą trakcji, launch control, wheelie control i quick shiftem w jednym silniku. Wierz mi, sam chciałbym, aby wszyscy kupowali B-Kingi, ale fakty mówią same za siebie :)
OdpowiedzBuahahaha :D Aprilia nowy standard w Superbikach? Z tego co jaśnie mi wiadomo BMW S1000RR wyznacza nowy standard ;) Na kazdym portalu motocyklowym można to przeczytac! Teraz Kawasaki ma powalczyć z BMW. Nie z aprilia! jak juz kiedyś napisalem gdyby nie Biaggi nawet w SBK aprilia nie odniosła by wiekszych sukcesów! W stockach 1000 nie pamietam zeby wogole bylo widac jakas aprilie! a podobno jezdzilo ich kilka! Nie jestem anty fanem RSV4 ale uwazam ze są lepsze motocykle!!! Teraz w 2011 roku Haslam + BMW udowodni to na co nie dało mu możliwości Suzuki (A szkoda). Co do Nakedów nie wiem czy można tu mowic o jakichs standardach? Bo praktycznie każdy Nakedo-Street jaki wychodzi z fabryki nie przypomina konkurentow! tylko założenie maja to samo być ulicznymi wojownikami. I tu zas mi sie wydaje ze Street nie powinien byc rozebranym z owiewek Sportem. Powinni go zbudowac NA podstawie sporta! To jak by teraz wziasć S1000RR i sciągnac owiewki to juz by wyznaczała nowy standard w nakedach? Bez sensu panie Boczo!!!!!!
Odpowiedzto czytaj sobie portale motocyklowe i kupuj TYLKO bmw s1000rr/1200gs i vw golfy bo wszystkie gazety tak mowia i to jest jedyny wlasciwy wybor i nikt nie powinien nawet myslec inaczej.
OdpowiedzNie kupił bym tylko S1000RR aczkolwiek jest to dla mnie na obecna chwile najciekawszy motocykl na rynku! ;) Bez powodu motocyklowi dziennikarze na całym swiecie nie wybrali bmw jako najlepszego motocykla. ;) Co do Golfa to bym sie nie zgodził, co ma golf do bmw? ale bmw M3, M5, M6 chyba nikt by nie pogardził ;) Portale motocyklowe sa chyba po to by je czytać czyż nie?
OdpowiedzJak myślisz, dlaczego Beemka osiągnęła taki sukces? Masz racje, dlatego, że bardzo łatwo można pałować nią na maksa. Skutecznie i bezpiecznie. Aprilia ma jeszcze więcej umożliwiających to elektro-bajerów. Pytasz, czy jakby obrać S1000RR z owiewek to by wyznaczało nowy standard wśród nakedów? Jeśli naładowaliby go systemami podobnymi do tych z Aprilii, to pewnie tak! :)
OdpowiedzAprilia moze sobie napchac ile tylko elektroniki chce a i tak nigdy nie osiagnie sukcesu BMW. Czemu? Bo to tylko Aprilia... wszyscy wiemy o co chodzi nie?
OdpowiedzWedle mojej opini nie mowie ze BMW jest lepsze od Aprili bo to BMW. Poprostu zrobili dużo lepszy motocykl w specyfikacji ktora dużo bardziej mi odpowiada niz ta w aprili. Decydujące u mnie było to że wole R4 niż V4 ;) Widac pan redaktor bardziej woli V-ki. a ty moto funie co wolisz?
OdpowiedzAleś mi wyczerpująco odpowiedział. Widac po tobie ze jestes jakims kosmicznym Fanem Aprili i bedziesz mi dziergał swoje teorie :D Mnie ten motocykl nie zachwyca zresztą nie tylko mnie!pałować na maksa? chyba na maksa szukac korbowodów albo panewek!! Ale z jednym sie zgodze S1000RR osiągneła sukces Bo postawiła na rozwiązania Japonczyków a do tego dodała troche elektroniki od siebie i wyszedł hiper biper przecinak! Niestety z aprilia nie było tak kolorowo! I bedzie sie nia zachwycała garstka zwolenników włoskich sprzętów! Chcesz zachwycaj sie sprzetem od makaroniarzy! ale nie wyskakuj z tekstami o tym jak aprilia ustanawia standardy bo tym sie tylko ośmieszyłeś! Scigacz.pl jako jedyny opublikował taka treść na chyba 8 portali motocyklowych :D Bez powodu S1000RR nie został motocyklem roku 2010! Wszystko to gusta i gusciki. Pozdrawiam pana redaktora ;)
OdpowiedzPanie Boczo, Czy RSV4 wyznacza standard w kategori: waga/moc/elektronika? Jest to bardzo dyskusyjne stwierdzenie.
Odpowiedz